Tuesday 3 May 2011

Blog Ini Bukan Blog Untuk Golongan Rendah Minda.

Baru sebentar tadi saya sudah memadam sebuah komen dari manusia yang tidak bertanggungjawab. Dalam blog ini saya letakkan sebuah gadget bernama Histats. Gadget ini boleh mengesani siapa-siapa yang masuk, waktu masuk dan dari mana serta IP Addressnya. Jadi walaupun ada orang komen 'Anon', saya tahu siapa mereka.

Saya tidak siarkan kerana insan pengecut itu komen dengan nama Anon, tapi mencabar saya keluarkan komennya jika saya berani. Hairan saya manusia penakut yang tidak berani bertanggungjawab dengan apa yang diperkatakan kerana guna nama Anon berani mencabar saya. Dia sendiri sangat pengecut.

Siapa-siapa yang menuduh tanpa bukti dan tidak berani menggunakan nama sebenar, saya tidak akan siarkan kerana ini blog saya, suka hati saya nak siar atau tidak. Katanya berani buat blog, tak berani nak siar komen tapi bagaimana saya nak siar komen dari insan tak bertanggungjawab dan bacul dan pengecut?

Blog ini bukan untuk golongan rendah minda, sorry!

No comments: